Tva veckor sen senast

Tva veckor har gatt sedan senast och det ar val dags for en uppdatering igen!

Varan formal blev en succe, massa av vanner kom men ett extra plus var Adams overrasking! Han dok upp utan att jag hade nagon aning! Han stannade hela helgen och det var jattemysigt!
I ovrigt sa har det inte hant sa mycket. Mestadels plugg och chill. Nagon utgang hit och dit har det varit, men inget markvardigt.

Nu ar det ungefar bara 5 veckor tills jag tar examen. Har ansokt om ett arbetsvisum for ett ar, och haller pa och soker jobb. Jattesvart att hitta jobb, annu svarare att hitta ett jobb som "international". Ugh, det ar jobbigt det har. Ar glad att jag har min tidigare arbetserfarenhet - hoppas det hjalper i varje fall.

Tankte slanga in nagra bilder fran blandade tillfallen. Snart dags for lunch, JAG AR HUNGRIG!
Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: jerry.

HEJ SARA!

Hoppas allt är bra med dig. Läser din blogg men du skriver inte så ofta mer.

Skulle varit roligt att höra av dig så du kunde berätta lite mer om hur det går för dig.

Kram jerry

2011-08-25 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback