Oj da!

Nu var det snart en manad sen som jag sa att jag skulle borja uppdatera flitigare...
Den manaden rann ivag snabbt! Jag tror att det beror pa angesten jag far over att tanka pa allt som missat att beratta sa ja, jag bestamde mig att jag borjar helt enkelt om fran borjan...
Kanske skriver jag en liten lista over saker som har hant men nu tankte jag mest beratta om det senaste.
Ar det OK for alla? Ok, sa bra da =)

Helgen spenderade jag i Ann Arbor, Michigan hos Adam. Pa fredagen var vi 15 glada personer som hoppade in i en fabulous vit limosin som tog oss till Ceasar's Palace i Detroit (inte Vegas!). Ceasar's Palace ar arenan dar NBA laget Detroit Pistons spelar. De motte Wade, Lebron och Bosh's Miami Heat och fick stor stryk (Heja Heat!). Vi akte alltsa limosin till matchen och vi hade aven sa kallade box seats.. Sadana platser som bara rika har! (harligt att ha kontakter!)...
Min forsta proffs basket match ar avverkad och det var sa himla kul.
Resten av helgen tog jag och Adam mest lugnt, men i sondags akte vi skridskor!
Jag ar fast besluten att kunna klara av Pernillas "Bibbi" skridskor nar jag kommer hem. "Practice makes perfect" som dem sager har i USA.

Bilder ska jag forsoka fa upp sa fort mitt internet i lagenheten fungerar igen.


Fran vanster: Bosh, Wade och Lebron James

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tyvärr har jag sorgen att meddela att Bibbi är utlånad till en väninna!!! Men hon lovade dyrt och heligt att jag skulle få tillbaka dom!!! Ha ha ha. Vad kul att läsa om dig och ditt liv här igen!!! Vi har kommit hem från fjällen nu och alla är hela. Puss o kram

2011-02-14 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback