Life as Sara

Jaha, nu har det gatt en vecka sedan jag skrev senast! Blev ni oroliga att jag skulle ta en lang paus igen fran mitt skrivande kanske?
Min laptop gor inte som jag ska. Tror jag behover ett nytt batteri, men det kommer nog kosta lika mycket som en ny dator, och tyvarr sa har jag inte riktigt nagra pengar att lagga pa en ny dator. Dock sa behover jag ju den till skolarbete och for att halla kontakten med folk dar hemma och har i USA. Ahh.. vilket i-lands problem. Ar ju helt galet hur beroende man ar av dagens teknologi.

Iallafall, lite har hant. Forra helgen spenderades med utgang Fredag och Lordag. Bara nagra fa av oss tjejer som var kvar den helgen, manga var ute och reste eller akte hem. Inte klagar jag over det, hade mycket trevligt!

Har dessutom antligen kommit pa vad jag ska gora pa Spring Break. Jag och Sarah (Dessfelt) ska hyra bil och kora ner till Florida. Tankte besoka min underbara Klaren i West Palm Beach som inte har spring break eftersom hon ar den enda som knegar. Ska bli underbart att traffa henne! Vi tankte ocksa aka runt och besoka andra runt om i Florida! Spring Break borjar om lite mer an en vecka! I 75 South here we come!
I ovrigt under veckan som varit sa har det varit en massa plugg. Jackie Hardek som tog exam for nat ar sen kom pa besok fran Sondag - Onsdag sa vi spenderade tid med henne!

Nu sa ska jag sticka och kaka lunch. Har nyss haft skridskoaknings lektion. Vi lekte en lek idag vilket ledde till att jag ramlade riktigt hart pa mitt vanstra kna som nu ar blatt och svullet. Har haft is pa det, men ack sa ont det gor! AHHHHH - klumpiga jag! (Dock var det pga att jag fosokte fanga en kille som definitivt var mycket snabbare an mig! Kan inte klandra pa att jag forsokte, aven om det ar nagot jag angrar nu!)

Sist men inte minst (ganska sent) men jag vill gratulera en av mina basta vanner Tia som har forlovat sig med sin Evans! GRATTIS GUMMAN!

Avslutar med tva bilder fran forra helgen!



Kommentarer
Postat av: Leif

Hej vännen! Ta av batteriet och titta vad det heter och maila mig alla siffror och bokstäver där står så ska jag kolla vad det kostar,batteri är inte så dyra nu.

Kram leif

2011-02-24 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback