En ny dag har flugit forbi

En annan dag har flugit forbi och nu har jag precis kollat ett Bachelor avsnitt som jag missade igar kvall.
Spannande ar det... 4 kvinnor kvar! Vem ska Brad valja i slutet? Jadu det aterstar att se..
Nog med detta tramset.

Idag har jag haft 4 lektioner och jag ar helt slut! Dock sa har det borjat snackas om att ga ut ikvall, far se om denna aldre tjejen orkar! Mina vanner har borta har borjat klaga pa att jag inte gar ut lika mycket, men kom igen "Been there, done that" redan.. Dem har ingen aning om hur mycket jag har gatt ut i mina dar! Haha..

Nu till nagot helt annat! Detta aret ar det forsta aret jag inte har nagot planerat for Spring Break.
Mitt forsta ar akte vi 16 tjejer till Fort Lauderdale, Florida, och mitt andra ar akte vi 9 tjejer dit. Forra aret besokte jag underbara Sara och Hanna i San Diegol, California... MEN detta aret har jag inga planer alls! Skrammande faktiskt eftersom det bara ar 2,5 vecka till Spring Break borjar.
Onskar att jag kunde hitta pa nagot kul, men det ar svart att hitta lagenheter att hyra. Manga hyresvardar vill att man ska vara 25 ar for att hyra, men varfor kan man inte vara 24,5? Jenkare alltsa.. precis som 6 manader betyder att jag ar mer mogen och ansvarsfull!?

Nog med klagande! I ovrigt ar allt annat bra! Plugg for det mesta, eller sa blir det chill i soffan framfor TV. Oftast kollar jag massa dumma serier (som The Bachelor) m.m.

Nedan ar nagra bilder fran helgens NBA match i Detroit. ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Fina bilder gumman.. Skönt att höra att allt e bra med dig ! MISS YOU

2011-02-16 @ 06:37:12
Postat av: Viktoria

Hej! Jag följer din blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback