90s night

Igar blev det visst utgang! Visst var det kul, men varje gang jag gar ut sa saknar jag Adam! Har alltid roligast nar han ar med. Pa tisdagar sa ar det 90s night med en massa bra sanger fran 90 talet. Sa det blev allt fran Hanson - Mmm bop till Spice Girls till N-sync m.m. ja ni forstar genre iallafall.

Idag har jag lektioner till kl 10 ikvall. Lang dag kan man lugnt saga! Men inte ska jag klaga... Jag trivs med att plugga, aven om det inte verkar sa alltid. Jag trivs med att plugga eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med resten av mitt liv. Far lite halv angest bara av att tanka pa det!

Iallafall sa saknar jag familjen och vanner dar hemma (och utomlands ha)! Tanker pa er varje dag ska ni veta! (ni vet vilka ni ar! ingen namnd, ingen glomd!)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänker på dig med...... Många kramar

2011-02-17 @ 20:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback