Ann Arbor, Michigan

Har spenderat veckan hos Adam i Ann Arbor, Michigan dar han tagit ett jobb som assisterande fys-tranare for dam och herr basketlaget och herr och dam golfarna. Veckan har flugit forbi snabbt och vi har mest umgatts med Adam's chef och hans familj, samt deras vanner. Adam och jag ar definitvt de yngsta, resterande vuxna ar 30+ med minst 2 barn per familj. Sa det har varit mycket familjesnack etc. Valdigt trevliga personer har jag traffat och jag forstar varfor Adam gillar det har. Kanner sig ung for en gangs skull dessutom! Haha...

Helgen ska vi spendera i West Virginia hos Adams familj. Vadret har varit helt underbart sa det blir val att ligga vid poolen hela helgen och darefter bar det av till skolan igen.

Tankte lagga in lite blandade bilder fran de senaste veckorna! Enjoy:



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad det ser härligt ut i båten! Jag blir så avundsjuk! Tradigt väder här hemma! Puss o kram

2010-05-29 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback