All you need is love

Hej igen!
Som vanligt tar det ett tag for mig att uppdatera. Klassen jag tar over sommaren tar valdigt mycket av min tid, sa bloggen ar inte en forsta prioritering direkt.
Veckorna gar fort och den 27 juni ar jag hemma igen. Ca 3 veckor kvar bara!

Under dagarna ar det bibblan, laga mat (som endast jag kan gora, min kara Brintney ar ingen talang direkt), njuta av vadret och sen plugg pa kvallen. Klassen jag tar ar online sa det ar skont att man kan dela upp sin dag hur man vill utan att behova ga till forelasningar.

Idag ar det ca 27 grader ute och jag tror att jag, Brintney, Mike och Luke ska sticka ivag och fiska! Jag har nog inte fiskat pa 10 ar sa det ska bli riktigt skoj tror jag!
I helgen kommer Adam! En Adam med en blatira. Han spelade basket med nagra grabbar for nagon dag sen. Fick en vass armbage i nyllet och ett oppet sar under ogat som han fick in och sy ihop pa sjukhuset. Idag ar ogat jattesvullet och han har aven en blatira nu, som han sjalv sager "tough guy" haha! Efter helgen sticker vi nog till Ann Arbor igen och jag spenderar en vecka dar! Ska forsoka ta lite bilder denna gangen sa ni kan se hur han bor och jobbar!

Bjuder pa en nyare bild. Har inte sa manga, far ta nagra nu idag nar vi fiskar.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter som du har det rätt bra. Skolavslutning här i dag. Nu är det sommarlov 10 veckor för Moa. Hannes får vara lite på fritids. Här ösregnar det och är inte varmt. Vi längtar efter sommar!!! Och vi längtar efter dig!!! Ha en mysig helg med killen!!! puss o kram Pernilla

2010-06-11 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback