11 Juli.

Nu har man lite tid over att blogga. Ja egentligen inte eftersom man tittar pa VM-finalen (Heja Holland forresten!).
Dagarna som gatt har varit bra. Varit nere i Vellinge mycket med Sara och Nate, varit och badat i Hollviken, i fredags var jag hemma hos Robin och Jonny och grillade tillsammans med hundarna, Sebbe och Nikki. En mysig kvall ute pa deras innergard med trevligt sallskap. Igar var jag hemma hos Sara S och grillade (dock kakade jag innan jag stack dit). Valdigt trevlig kvall det med, avslutade pa Etage som var helt otippat men forvanadsvart kul!

Imorgon sticker jag till Stenugnsund med Pernilla och barnen. Blir ett stopp pa Ullared ocksa, det ser jag valdigt mycket fram emot haha! Imorgon ar det dessutom tva veckor tills jag aker tillbaks till USA. Blandade kanslor givetvis men alltsa langtan till pojken min ar nastan det varsta sa det ska bli skont att traffa honom igen! Pa tal om pojken sa ar det hans fodelsedag idag!
Och pa tal om fodelsedagar sa ar det aven min kara systers fodelsedag idag med!

Nej vet ni vad. Nu fokusera pa matchen. De Jongs spark i brostet pa Alonso fangade min uppmarksamhet!

Ha en trevlig vecka, for det ska jag ha!

GRATTIS SYSTER!




och HAPPY BIRTHDAY BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback