Grillning och fotboll

(reminder, skriver pa min amerikanska laptop idag, darav har jag inte de tre sista siffrorna i det svenska alfabetet). Iforrgar och igar traffade jag Sarah Dessi och min kompis Nate som antligen ar pa besok i Sverige nar jag ar hemma. I mandagskvall sag vi pa film, vi hyrde Orphan. Skulle vara en skrackfilm men den var inte sa acklig anda. Lite creepy var flickan i huvudrollen, Esther. Annars tyckte jag inte att den var vidare bra.

Igar stack Sarah, Nate och jag hem till Eva och Lena och grilla och kollade pa Holland - Uruguay. Maten var god och sallskapet likasa. Traffade pa en massa kompisar som jag inte sett pa lange sa det var valdigt trevligt. Tog tyvarr inga bilder denna gangen men det ska bli nasta gang!

Idag stack jag till Netto och handlade mat. Fick bara tva jattepasar som vilken sekund som helst kunde spricka och all mat hade legat pa marken. Men de holl hela vagen men fick dock lagga osten och riskakorna i vaskan haha!
Ikvall ar det Tyskland - Spanien. Jag tror ju personligen att Tyskland kommer att kora over Spanien, men jag hoppas givetvis pa en jamn match med manga mal.



Kommentarer
Postat av: Martina

de blir tyskland och holland i final o dar vinner tyskland. forestean. inte sa konstigt du inte tyckte filmen var acklig. sa vitt jag minns sa skrattar du at skrackfilmer ju.. ghagaha foresten jag sag mina jag o irene for nagon dag sen.. oh god what a giant top. haha evans skratta skitmkt nar han horde d.. han har var humor sara. e han godkand>?? haha

Postat av: oscar

Nu har du chansen att vinna en romantisk dejt i sthlm stad med Brommapojkarnas Andre M..

Allt du behöver göra är att gå in på bloggen och anmäla dig! http://oscarevans.blogg.se



Lycka till!!

2010-07-11 @ 20:50:03
URL: http://oscarevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback