Tillbaka

Nu har det drojt lange sedan jag bloggade sist. Det har hunnit bli ett nytt ar till och med =)
Nar man aker hem sa har sallan sa har man inte tid till att sitta still. Det e mycket som ska hinnas med och manga som man ska traffa. Blir lite jobbigt ibland men det ar samtidigt kul.

Festande i Helsingborg med Nikki. Tisdagsklubben var det och eftersom Nikki va VIP sa var vi nagra av de lyckliga tjejerna som fick ett par skor fran Nelly! Ett par stovletter valde jag ut, och att jag far dem innan jag aker pa lordag morgon ser valdigt morkt ut =( typiskt!!!!
Riktigt kul var det att traffa Nikki igen. Saknar den tjejen nar jag ar ivag.

Har aven spenderat mycket tid med Vivi. Nyar var valdigt lyckat. Tre-ratters middagen var mums! Firade nyaret nere i Hollviken med grabbarna och sedan begav vi oss in till Malmo for att festa vidare!
Pa nyarsdagen stack jag och Vivi och kollade pa Luftslottet som sprangdes.. Tyckte den var bra, men bockerna ar ju grymt mycket battre. Precis som det brukar vara!

Var i Angelholm och hade det mysigt. Stack till Halmstad pa badhuset. Det alltid kul att spendera tid med barnen! Dock var jag en gnallfis hela dagen da jag skadade min ta! Haha, patetiskt kanns det, men nar man slar i tarna sa gor det sa himla ont haha! Tan ar dock mycket battre, men far ont i den lite da och da!
En av kvallarna gick vi en runda ute i snon och det kalla! Mysigt.
En av kvallarna tog vi aven fram mattbandet och matte hur lang A egentligen ar. Moa, Hannes och jag hade riktigt skoj med mattbandet och vi tog aven bildbevis pa hur lang min "lilla" pojke ar haha!

Traffade ocksa gamla Husie tjejer hemma hos Elin! Hur kul som helst!

Dagen innan jag akte tillbaka var jag aven pa tjejmiddag hos Tia! Enda gangen jag hann traffa henne under detta lovet sa det var mysigt aven det!

Nu ar man tillbaka i USA och anledningen till att jag inte bloggat sa bra ar p.g.a. att jag har sa sjukt mycket att gora hela tiden. Upp tidigt varje morgon for att ga och springa och styrketrana, sen lektioner till sent pa eftermiddagen och sedan plugg och sedan ar det dags for sangen! Ja sa ser mitt liv ut varje vardag i varje fall! Vi har ledigt fran traning pa lordagar och sondagar, vilket ar skont men man ar oftast ganska sliten!

Tankte slanga in nagra bilder fran sista tiden hemma.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback