Spannande!

Nu ar det torsdag och jag har nyss kommit hem fran traningen. Hade bara lite styrketraning med kroppsvikt och sedan en liten abs workout och darefter stretch! Skon dag, men imorgon bitti blir det inte nadigt!

Nu har jag snart lektion 1 vilket ar Individual Exercise, vilket innebar att jag maste trana igen haha! Men det ar lugnt, kan valja vad jag vill gora liksom! Sedan har jag Health Pedagogy. Den klassen ar sa meninglos alltsa! Den inriktar sig bara till studenter som vill bli Health Educators av nagot slag och jag kan saga dig att 80% av klassen vill INTE bli det men den ar anda obligatorisk att ta for vart major. Aja, har atminstone min kompis Brintney i klassen sa!

Ikvall spelar A match mot Central Michigan. Kommer bli spannande, Central ar riktigt bra!
Efter matchen ska jag traffa hans foraldrar. Usch va jag ar nervos! Har pratat med dem pa skype nar jag var hemma over jul lovet, men nu ska jag alltsa traffa dem pa riktigt. Hahaha.. jag ar faktiskt nervos! Detta ar forsta gangen jag ar nervos over att traffa min respektives foraldrar... Nagot bra tips for att lugna nerverna kanske?

Nu ar det dags att packa ryggsacken! Haha..
Ha det sa bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Christensen

Kommer gå skit bra Sara! Go and be confedent så kommer dom falla pladask. What's not to like liksom.

Hoppas du har det grymt där borta. Är sjukt avis. Kramar!

2010-01-28 @ 16:10:20
Postat av: Fredrik

Skoj! Var bara dig själv. Ha det gott. Vi saknar dig. Barnen hälsar.

2010-01-28 @ 18:33:18
Postat av: vivi

Hur skulle de inte kunna älska dig min älskling? OMÖJLIGT!

2010-01-29 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback