Sondag

Det ar en sliten Sara som skriver detta inlagget. Utgang igar och det var riktigt kul faktiskt! Men det far man sota lite for idag. Dock hander det inte sa ofta nufortiden sa det ar definitivt vart det!
Innan vi stack ut sa kollade jag pa A's match. De vann den ocksa!
Middag kakade jag med Brintney, Tim, Sean och Sean's kompis (Alex?) som gar pa Ohio State. Kakade middag pa 45 East! Var jattelangesen jag at dar sa det var lyckat maste jag saga!
Efter middagen ska jag och Brintney vidare och tog vars en drink och darefter stack vi till Stadium (en annan bar) som hade en drag show! Riktigt kul faktiskt! Motte upp A och hans kompisar och avslutade kvallen med massa dansande. Det far A sota for idag haha!

I fredags at jag middag med A och hans foraldrar. Det gick jattebra och tydligen gillar dem mig jattemycket! A hade pratat med dem efterat och de var jatteglada att de antligen fatt traffa mig! Sa nu kanns allt toppen!

Ett litet trakigt inlagg men jag forgyller den med nagra bilder.


Middag med ganget

Pa Stadium!

Jag och Brintney

Antligen en bild ihop. Synd att vi ar lite toppade dock






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina bilder,särskilt den på dig o A. Kram

2010-02-01 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback