Da var det gjort.

A's match gick valdigt bra. Vann over Central och nu ligger de 1a i serien igen.
Traffade ju hans foraldrar efter matchen. Gick faktiskt jattebra! Latta att prata med och hur gulliga som helst!

Denna dag borjade med styrketraning och darefter lopning. Samma visa varja dag! Ar ni trotta pa detta annu? For jag borjar verkligen bli trott pa det haha! Men nu ar det helg och hela tva dagars ledighet fran lopbandet!

Ikvall ska jag ivag och kaka middag med A och hans foraldrar igen. Kanns sa skont att A verkligen har insett vad han har (MIG)!
Efter middagen har jag inte riktigt bestamt vad jag ska gora. Kanske bara blir en lugn hemmakvall med film, men det kan ocksa bli utgang. Det aterstar att se helt enkelt.

Ha en mysig helg allihop! =)
Bilder kommer forhoppningsvis efter helgen! =)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hej kära du! Vad kul att träffa hans föräldrar! Du gjorde väl succe även där...! Vi saknar dig!!! Allt bra här. Snön ligger envist kvar. P o K

2010-01-30 @ 11:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback