Valentines Day

Igar var det Valentines Day. Jag och A hade redan kommit overens om att det ar inget vi firar. Det ar en hittepadag enligt oss bada och vi kanner inte att vi behover en designerad dag till att visa att vi tycker om varandra.

Hela dagen igar var jag pa biblioteket med Brintney. Runt 10 tiden ringde ett blomsterbud och sa att de hade blommor att leverera till mig. Eftersom jag inte hade en aning om nar jag skulle vara hemma (med tanke pa hur mycket laxor och uppsatser jag hade) sa fick de levera blommorna till biblioteket!
Det var A som hade skickat dem! 6 roda rosor =) Jag blev valdigt chockad eftersom han hade gjort klart for mig att han absolut inte firar valentines day. Anledningen till att han inte gav dem till mig personligen var att han var ivag och spelade bortamatch sa han kunde tyvarr inte!

Sammanlagt spenderade jag 9 timmar pa bibblan igar. Fy tusan vad drygt det var. Dock fick jag en massa gjort!

Idag blev alla mina lektioner installda igen. Vi har snokaos har igen och riktigt mycket sno! Jag hoppas fortfarande att styrketraningen klockan 16 blir installd men varfor skulle jag ha san tur?
Om det slutar snoa vill jag ut och gora massa snogubbar! Aja, vi ar se vad man hittar pa idag!

Vad gjorde ni pa Alla Hjartans Dag/Valentines Day?



De ar mycket finare i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Åh så gulligt av honom, vad fina. Var det 6 som i 6 månader eller hur länge e det ni har träffats? Jag fick också blommor! Vita tulpaner som jag älskar. Puss o kram P

2010-02-15 @ 21:32:27
Postat av: Jessi

Jag och Fredrik köpte en god flaska vin på systemet från en vingård vi besökt i Australien.

Kram

2010-02-21 @ 10:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback