Torsdag

Nu ar det morgon har i Ohio och vi har ca -5 grader har. Klockan ar 8 pa morgonen och om en timme ska vi trana utomhus(!) Kommer frysa som in i, men det ska bli kul att fa rora en boll igen!

Igar kvall blev det en slappekvall. Stack i vag och kaka sushi pa Sushi Nara med Brintney. Kakade otroligt mycket och passade aven pa att prova lite nytt. Satt och snackade skit i en timme sadar, sedan gick vi skilda vagar hem.
Unnade mig sjalv en ol nar jag kom hem. Tog olen med mig och gick over gatan och umgicks med de tjejerna istallet. Satt och glodde pa American Idol. Herregud vilka manniskor som kommer pa dessa auditions. Om ni tycker galningarna som kommer till Idol i Sverige sa ar de garanterat inget i jamfort med galningarna har i USA!

Nej nu ska jag proppa i mig en liten yoghurt. Kan inte ata for mycket innan traning for da far jag hall. (har redan atit en knackemacka dock ha!)
Ha en trevlig torsdag! SNART AR DET HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback