Tisday

Sitter har och forsoker skriva klart en uppsats som ska lamnas in idag. Tycker inte det ar sarskilt roligt sa jag tankte slanga in ett lite kortare inlagg istallet.

Traningsvarken ar pa topp efter gardagens styrke och lopningspass. Dock tranade vi faktiskt fotboll utomhus i morse pa konstgraset (football killarnas plan). Det var riktigt kul att fa rora bollen igen.

Pluggandet gar i full fart nu. Den 5 Mars bar jag av till San Diego for Spring Break. Ska halsa pa min sota van Sara Regner! En vecka med underbara manniskor och varme! Jag klagar inte! Ska bli skont att komma bort fran kalla och trakiga Ohio och jobba pa brannan i en vecka. Forhoppningsvis sticker vi till LA en dag ocksa. kanns lite som ett maste, men vi far se! Beratta for Sara att hon absolut inte ska kanna att hon maste underhalla mig, jag e bara sa glad att jag far komma och halsa pa i en vecka! Ska bli kul att se hur hon bor och har det! Kan knappt barga mig!
Har bara varit i norra California forut sa det ska bli kul att se lite av sodra ocksa!
Sedan kommer Sara och besoker mig i slutet av April! Shit va skoj alltsa! Manga saker att se fram emot nu!

Tankte slanga in tva bilder fran Buffalo Wild Wings i lordags. Lanade bilderna av A's foraldrars vanner.



A och hans pappa

Jag och A! Antligen en nagorlunda normal bild pa oss haha!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad söta ni är.... p o k

2010-02-27 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback