Onsdag

Nu sitter jag i sangen och tankte skriva ett snabbt blogg inlagg.

Veckan har sprungit ivag och nu ar det onsdag.
Som vanligt sa ar mina dagar fyllda med traning och skola. Borjar fa mer och mer laxor, vilket suger men som jag med all sannolik kommer klara av. Dock onskar jag att college bara innebar att ga till lektioner, festa pa kvallarna och inga prov eller laxor. Om det hade varit sa hade jag kunnat plugga pa college hela livet (sa lange jag har stipendie ha!).

I mandags spenderade jag hela dagen med A i stort sett. (forutom nar jag trana och var pa lektioner). Skont att bara gora ingenting. Glo pa tv och bara slappa. Dock fick jag pluggat lite ocksa.

Igar var en av de jobbigaste dagarna pa lange. Inledde dagen med lopning, darefter ytterligare lopning i min "Individual Exercise" class. Darefter 2 andra lektioner som sog och nan timme efter det sprang jag vart fitness test. Dock ar jag sa GLAD att jag klarade det! Fick det overstokat, men gud vad trott jag var efterat. Det ar dagar som igar som far mig att undra varfor jag egentligen ar idrottare och plagar min kropp dag ut och dag in. Jag antar att "the benefits outweighs the negatives" dock. For vad skulle jag gora om jag inte hade fotbollen?
Efter fitness testet fick jag rusa ivag till min kvallsklass och skriva prov! Hur det gick? Bra hoppas jag!
Efter klassen hade jag otroligt nog ork att laga middag. Gjorde en Teriyaki Shrimp Stir-fry som faktiskt blev riktigt lyckad. (se bild nedan)


(Bilden gor inte min mat rattvisa men gott var det i varje fall)

Tva lektioner installda idag, lycka pa hog niva. Dock har jag lektion om nan timme men en om dagen ar riktigt skont! Ikvall ska jag bara slappa. A aker ivag med basketlaget och lirar matcher resten av veckan. Lar val inte se honom forran pa sondag. Fick dock lana hans bil resten av veckan sa forhoppningsvis kan jag kanske aka o shoppa i helgen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hårt liv du lever....!Hoppas du får en fortsatt bra vecka! Allt bra här. Kram P

2010-02-03 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback