Lordag

Igar var det Winter Olympics in Drinking games, och ja, det gick inte sa bra for Sverige. Vann bara ett event, och det var jag som vann det at oss. Folk som kanner mig vet att jag hatar att forlora. Mina representanter gjorde inte sa bra ifran sig, sa jag fick ta tag i det och iallafall vinna ett event till oss... haha.
Dock var det jattetrevligt att traffa massa nytt folk och festen hade en bra stamning hela kvallen!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Hangt med tjejerna i laget. Legat och degat i stort sett. Fick lite laxor gjorda men imorgon ska jag spendera hela dagen pa bibblan med Brintney. Verkligen massor att gora.
Ikvall blir det ingen utgang eller dylikt. Maste spara kroppen + att sitta sliten pa bibblan kommer vara lika med att inte fa nagot jobb gjort.

Ikvall ska jag pa en ballroom dance med min social dance class. I den klassen lar vi oss att dansa sving, vals och mambo. Riktigt rolig klass, men kanner inte for att ga pa en dans dar jag inte kanner nagon och dar jag inte har en date. Haha... A skulle ju ga med mig, men han har match imorn sa han kunde ju tyvarr inte det. Aja, jag kommer nog bara sticka dit och "sign in" och sedan spendera nagra minuter med att titta pa folk och darefter bege mig hemat ha!

Hoppas alla har/har haft en trevlig kvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback