Long time no see

Ja nu har det nastan blivit an vecka sen jag skrev senast. Anledningen till detta ar att jag blivit lite sjuker over helgen och vi har aven haft lite snokaos har i Ohio. Sa det har helt enkelt inte funnits nagon tid eller ork.

I fredags blev det lite festande i varje fall. Stack och kakade uptown och sedan stack vi till ett av husen och spelade lite drinking games. Givetvis vann mitt lag varje gang! GRYMT =)
I lordags borjade jag kanna mig lite krasslig men drack anda nagra ol hos grannarna.
I sondags var det Superbowl final i football mellan New Orleans Saints - Indianapolis Colts. Saints vann! Tyckte det var valfortjant och riktigt kul att New Orleans har detta att fira efter allt den staden har varit med om! Forsta gangen de nagonsin vann the Superbowl sa det var riktigt kul. Hade hela laget over. Gjorde mat och snacks till alla! Mysig sondagskvall far man val saga att det var.

Resten av denna veckan har varit fullspackad med jobbig forkylning. Tva dagar har de fatt stanga ner skolan p.g.a. snostorm. Alla mina lektioner blev installda idag. Tro mig, jag klagar INTE!

Ikvall ska jag kolla pa A's match. Forhoppningsvis kan han spela, han har problem med sitt vanster lar. Han har "calcium bone forming" i laret och lakaren sa att eftersom han ror sig sa mycket sa borde kalciumet forsvinna av sig sjalv, annars kan det bli lage for operation, vilket vore sa himla synd eftersom han redan ska ha operera sitt kna efter sasongen! Stackars "liten".

Bjuder pa nagra fa bilder fran helgen:


Vinnarna i Civil War

Vinnarna i FLONG

Utgang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback