Fredag

Nu ar det antligen fredag. Skont. Tranade i morse och puuuh, har jag varit trott och sliten forut sa var det ingenting i jamfort med hur jag madde idag. Jag var yr redan under styrketraningen, men nar vi val borjade springa sprints pa lopbanden sa blev det nastan skrammande. Vi sprang minut sprints pa jatte hog speed efter att ha gjort 150 kg benboj (det ar vad jag gjorde idag, imponerande ellerhur?), sa ja man kan ju saga att jag blev annu mer "lightheaded" och yr. Holl pa att ramla av efter den 4e sprinten och var tvungen att springa pa toa eftersom det kandes som om jag behovde spy. Spy kunde jag inte men kande mig fortfarande valdigt yr och madde daligt. Dock gick jag in pa gymmet igen och fullfoljde resterande sprints (+ de jag missade nar jag var pa toa). Fy farao, detta ar inte normalt. Nar man ar sa yr somjag var sa ar det livsfarligt att fortsatta tomma kroppen pa energi som den inte har. Kunde lika val flygit av, men tacka gudarna att jag holl mig kvar. Kroppen var inte redo for traning annu, det kan man lugnt saga. Har man en uppblast mansgris till strength coach sa har man. Inte tankte jag lata han skrika eller kalla mig nedlatande ord om att jag va svag inte, det var bara att fortsatta.

Nog om detta.. A har sitt "internship" i vart gym sa han bevittnade det hela. Imorse forsokte han avrada mig att ga och trana, men envis som jag ar sa sa jag bara "Ahh, sluta nu.. "I'll be fine"... Jag fick ata upp mina ord nar han bevittnade mitt jobb pa lopbandet. Dock tog han hand om mig efter och vi stack och kaka lunch. Sot ar han. Han sa att han var jatte orolig for mig..

Ikvall ska jag och A ivag och kaka nagonstans och sen ska jag representera Sverige i Winter Olympics Drinking Games. Volleyboll tjejerna har ordnat detta event och givetvis var mitt val av land enkelt. Eftersom jag ar forbundskapten for mitt lag sa kommer delegera ut drickandet till mina "svenska" representanter istallet. Kanner mig fortfarande krasslig och efter denna morgonen ar konsumerande av alkolhol lang ifran attraktivt for mig. Ska forsoka att ta massa bilder under kvallens gang.

TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du måste vara rädd om dig! Det kan inte varit bra att utsätta kroppen för den pressen... Hoppas du får en bra helg! Puss o kram

2010-02-13 @ 12:18:05
Postat av: Bror

Stolt bror till hård syster.....

2010-02-13 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback