En ny sondag

Ja det har med bloggande ar inte riktigt poppis hos mig nufortiden. Langre och langre tid mellan inlaggen! Ber som vanligt om ursakt, och ni alla vet anledningen.. Busy busy woman =) haha

Veckan som gick var fylld med traning och skolarbete. Precis som vanligt!
I fredags blev det utgang med tjejerna. En riktigt rolig kvall faktiskt!

Igar kollade jag As match, som de vann, och darefter var jag och at med A och hans foraldrar, samt deras vanner! Stack till Buffalo Wild Wings dar jag antligen fick ata min Buffalo Ranch Chicken Wrap haha!



Pa kvallen stack vi ut och det varit riktigt kul att A kom och umgicks med mig och mina vanner! Dock slutade kvallen i drama nar nagon random kille kasta en drink pa mig. A ville inte braka men fragade killen vad han holl pa med, killen svarade med en rak hoger i nyllet pa A och en sprucken lapp var ett faktum.
Med blod over hela hans troja sa blev A utslangd (och inte killen som slog honom) och vi begav oss hem. Jag vet inte om ni har bevittnat manga slagsmal, men av nagon anledning sa ar det valdigt ofta killen som blir slagen som blir utslangd. A blev bara chockad och slog inte ens tillbaka, men bara for att han hade blodig lapp sa slangde de ut honom. Javla miffon till vakter. Noll koll oftast... Sorgligt. Men men, det var i slutet av kvallen sa vi hade redan tankt att ga hem, dock inte med en sprackt lapp och blodig troja!

Idag ska jag bara sloa och lasa lite. En film ikvall hade varit kul det med. Tveksamt om jag orkar halla mig upp till midnatt nar Sverige moter Finland i hockey i OS... Far val se helt enkelt!

Hoppas att ni har haft en trevlig vecka och helg. Pa aterseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback