Preseason

Ja nu var det nog dags att skriva igen for nu har det var ca 1 manad sen och en himla massa har hant.
Sa var ska jag borja?

Jo jag spenderade den forsta veckan i USA i Ann Arbor med Adam. Sen stack vi tillbaks till Oxford och jag fick flyttat alla mina grejor fran huset jag bodde i i somras till lagenheten jag nu bor i! Trivs jattebra. Bor med Julie, Eva och sen bor vi med en tjej som heter Randi, som vi inte kande innan men hon verkar vara en go och trevlig tjej! Ar grymt lattad att jag inte bor i mitt gamla hus med mina gamla rumskamrater. Det kan man ju lugnt saga!

Iallafall
, preseason borjade den 4 Augusti med ett loptest. Det var arets varmaste dag och jag var ju som vanligt jattenervos, men varfor skulle jag egentligen vara nervos? Jag har ju klarat det galant varenda gang, sa varfor skulle jag inte gora det denna gangen? Borjan gick jattebra men nar jag hade tva langder kvar att springa sa kunde jag inte andas och hela mitt kropp la av.. Holl pa att svimma men vara trainers holl mig vaken sa gott de kunde. Jag led av dehydration och heat exhaustion och mitt hjarta slog ojamnt och jag fick inte luft. De forsokte att lugna ner mig i ca 40 minuter men beslot sedan att aka in till akuten med mig. Dar fick jag dropp och mediciner som gjorde att jag kande mig battre. Men fyyy farao, har aldrig varit sa radd som jag var da. Aldrig haft brist pa luft pa det sattet och dessutom kunde jag inte rora mig. Fick inte lov o trana pa nagra dagar, sedan sprang jag mitt fitness test igen och klarade det och fick lov att trana igen. Tranade i 3 dagar, sen skadade jag framsida lar. Hade/har massa knutor langs med hela muskeln och har inte kunnat trana forran idag (ca en vecka senare). Dock har jag fortfarande ont och har problem med att springa fort och passa/skjuta. Sa ja, vi far se om det blir nagot spel for min del i helgen da vi har vara forsta matcher.
Sa min fotbollssasong startade inte vidare bra. Man marker att kroppen haller pa att bli aldre och orkar inte med lika mycket intensivt tranande som forr..

Annars har vi inte gjort sa mycket. Har varit traning 3-4 ggr om dagen + att jag ocksa har haft rehab 4ggr om dagen, mycket tid over till annat blir det inte.

Pa torsdag
kommer Adam och stannar tills pa tisdag. Ska bli mysigt att traffa honom igen, saknar honom galet mycket nu. Speciellt nar jag har kannt mig sa nere.

Nu ska jag lagga mig ner och vila lite innan styrketraningen. Hoppas alla har en underbar vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback