Det var valdigt langesen

Denna terminen av skolarbete har tagit livet av mig (nej inte bokstavligen, men nara pa).
Har haft fler panik-attacker de tva senaste manaderna an jag har haft i mitt resterande liv, allt p.g.a. skolan.
Dock tror jag att jag far riktigt bra betyg =)

Jag har hunnit med spring-break i San Diego, CA., Paskhelg i West Virginia hos Adams familj, Soccer Formal, 5 matcher m.m.

Tankte inte skriva sa mycket for det orkar jag inte, men tankte lagga in lite olika bilder istallet.
ENJOY!


Spring Break i San Diego

Trip to Los Angeles



Soccer Formal:


Blandade bilder


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka härliga bilder! Kul att se dig igen på din blogg! Hoppas det lugnar ner sig snart! Kram p



2010-04-28 @ 11:33:37
Postat av: Emilie

Vad kul att du är tillbaka :) Dock trist att skolan vart så jobbig. Hoppas det blir bättre snart och så snart är det sommarlov :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback