your side of the bed.

Jaha da var det Thanksgiving igen. HAPPY THANKSGIVING EVERYONE!



Igar stack jag till UDF och kopte en stor cookies and cream milkshake och begav mig till mina hockeykompisars hus och kollade pa lite NHL hockey. Dallas Stars - St Louis. Sag bara tva perioder, sa jag har ingen aning om vad slutresultatet blev.

Fick ett samtal fran A som ville prata. O nej, visste direkt att det var bad news.
Iallafall, stack over till honom for att prata. Precis som jag visste fran borjan sa skulle detta ocksa skita sig. Sa fort jag blir intresserad av nagon och faktiskt borja oppna upp mig for nagon sa blir det aldrig som jag vill.
A var uppriktig fran borjan och sa att han gick in i detta sista skolaret till att enbart fokusera pa sin basket. Han avslutade ett langt forhallande i varas och hade inte en till tanke alls pa att traffa nagon, innan jag kom in i bilden. Jag vet att han tycker om mig, och jag vet att jag inte gjort nagot fel, men det kanns surt anda.
Han ar en person som tyvarr tanker alldeles for mycket pa framtiden. Han tanker mycket pa vad han kommer gora efter han tar examen i var och pa att jag har annu ett ar kvar har pa skolan. Han vill satsa pa basketen och vet inte var han hamnar. Han kanner att han inte ar redo just nu att ta steget in i ett forhallande nar han har dessa tankar och han vill inte att jag ska bli sarad genom att "vanta" pa honom. Han noterade ocksa att jag faktiskt aldrig pressat honom i nagon riktning till detta och att det ar han som behover denna tiden till att tanka. Vi bestamde att vi skulle ta lite tid i fran varandra och se hur det kanns att inte horas varenda dag och hur det ar att vara utan varandra. Som Craig David sager: "You don't miss the water til the well runs dry".

Jag kan inte vara arg pa honom da han har varit uppriktig om detta hela tiden, men att alltid har varit sa bra pa sistone gor att jag inte riktigt fattar vad detta kommer ifran. I tisdags var vi pa bio och eftersom ingen annan ar har pa skolan over thanksgiving sa hade vi bestamt att vi skulle hitta nagonstans att ata idag torsdag. MEN sa berattar han allt detta for mig igar..... Kunde han inte sagt detta nar nagon av mina andra vanner var har, nu har jag liksom ingen att prata med och umgas med. Alla kommer tillbaks pa sondag efter lovet och nu ar det bara torsdag. Vem ska jag umgas eller prata med under 4 dagar nu? Ja det blir nog bloggen, sa forvanta er manga inlagg........ Som ni markte blev detta jattelangt, men detta ar faktiskt min offentliga dagbok och jag behovde ju beratta for nagon. Sa ja, nu behover jag inte beratta det for nagon annan. Nu vet ni. Om inte visste sa har ni sakert blivit hanvisade hit av mig.
Jag uppdaterar om nagot nytt hander angaende detta. Promise!

Idag ska jag iallafall ge mig ut pa midnattsrean. Har oppnar affaren pa midnatt och har de galnaste rean ni kan tanka er... Dock brukar det vara sjukligt mycket folk, men eftersom jag ar ensam sa kommer det vara lattare att ta sig fram etc. Ska forsoka handla alla julklappar i natt! Skont att fa det overstokat!

Kommentarer
Postat av: Leif

Hej vännen. Taskigt läge, men du vet väl att om man mister en finns där tusen åter.För en så häftig tjej som du ska det inte vara så svårt att hitta nån som faller för dig.

2009-11-26 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback