Wake up in the morning feeling like P.Diddy

Kei$a - Tik tok ar dagens lat for er som undrar. Ladda ner den vet jag haha!

Jaha, da var det helt plotsligt tisdag och varat thanksgiving lov har officiellt borjat. For de flesta studenter innebar det att de aker hem och spenderar tid med nara och kara + att de far ata god hemmalagad mat.
En annan ar kvar har i Oxford, fattig student med Raumen nudlar. (nej nu overdrev jag men dock ha!)
Ska dock bli skont med ledigt vare sig jag ar har eller nagon annanstans!

I sondags sag jag SAW 3 som sagt och nu vantar jag pa att Saw 4 ska komma hem i brevladan. Hyr av Netflix! Hur manga filmer du an vill ha under manaden for bara 7 dollar! Svin billigt och smidigt ar det. Gar bara online och klickar pa vilka filmer jag vill ha hemskickat och BANG nasta dag kommer dem! Efter jag har tittat klart, skickar jag bara tillbaks dem i svarskuvertet och BANG far hem nya igen! En film kostar typ 4-5 dollar att hyra for en dag sa varfor slosa pengar nar det finns NETFLIX! Haha wow jag borde ta betalt for den extra reklamen! =)

Igar hade jag tva lektioner och sedan traning. Jag tror aldrig jag har kort nagot sa hart traningspass forr. Vi kombinerade styrketraning och loptraning i ett. Utan nagon direkt vila! Jag som ar i toppform nu kande mig HELT dod efter det... Yr och vilsen! Nar det gar over, sa kanns det jatteskont!!!

Nu ar antligen A hemma igen! Har inte traffat honom pa en vecka eftersom han varit ivag med basketen men nu saaa antligen kan jag traffa honom! Blir formodligen bio idag, tankte se The Blind Side som ar baserad pa en verklig berattelse har fatt jattebra kritik har i USA (kanske for att de alskar American Football haha). Sandra Bullock spelar en av huvudrollerna.


"The Blind Side" depicts the remarkable true story of Michael Oher, a homeless African-American youngster from a broken home, taken in by the Touhys, a well-to-do white family who help him fulfill his potential. At the same time, Oher's presence in the Touhys' lives leads them to some insightful self-discoveries of their own. Living in his new environment, the teen faces a completely different set of challenges to overcome. As a football player and student, Oher works hard and, with the help of his coaches and adopted family, becomes an All-American offensive left tackle.

Nu ska jag sova en liten tupplur! Klockan ar ju bara 2 pm har =)
Ha en underbar tisdagskvall Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback