U.S. Air Force

Ja nu undrar ni kanske varfor jag har valt denna fina rubriken... Haha.
Jag har inte planerat att skriva om USAs Air Force inte, men kom nyss till bibblan efter en liten lunch traff med Ben, en killkompis som jag hade klass med mitt forsta ar har pa Miami.
Han ar i the U.S. Air Force och far darmed betalt for sina studier har pa college. Darefter sa ska han agna all sin tid till att tjana detta landet. Ja, jag vet inte sa mycket om detta men ni vet ju hur stolta jenkarna ar over att "skydda" sitt land. Tar nationalism till en helt annan niva.
Ben dok upp i sina militarklader lunchen till ara. Langesen vi pratade sa det var trevligt att "catch-up".

Ja nu tankte jag spendera resten av min eftermiddag pa bibblan och sedan ar det middag klockan 18:30, 6:30 pm som vi sager pa denna sidan av Atlanten.
Darefter har jag bara planerat att ta det lugnt och njuta av kvallen. For imorgon ar det en langre dag och fler lektioner + styrke tester!

Hoppas att ni fortfarande foljer bloggen nat sa nar, trots mina tork perioder. Men nu maste jag dock paminna er om att jag har bloggat 3 dagar i rad! Och vem vet, ar ni riktigt snalla och kommenterar sa kanske jag fortsatter detta utan nagon torka. Vem vet, det kanske kommer ett till inlagg senare ikvall!

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: JERRY

Jag följer vad du skriver.

Tycker att det är riktigt roligt att det går bra för dig. Så LYCKA TILL.

2009-11-17 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback