TGIF (Thank God Its Friday)

Hej alla barn nu ar det barnprogram, titta vad fabror Frej tar fram!

Nej usch slut pa tramsigheterna!
Kan ju inte hjalpa det, det ar antligen fredag!!!!!!
Provet imorse gick bra (tror jag). Sa mycket som jag pluggade infor det sa borde det ga bra!
Hann inte uppdatera igar (torsdag) da jag hade lektioner under dagen och sedan var det plugg pa bibblan och sedan en study session med lararen dar vi kunde stalla fragor och sedan plugg igen!
Lite senare pa kvallen gick jag over till Julies hus. Julie var en av mina rumskamrater forra aret och hon spelar i mitt lag. Igar fyllde hon 21, vilket ar den gyllende aldern har i USA eftersom aldersgransen for konsumerande och kop av alkohol ar 21!! Jag drack inget och jag gick bara ut en svang just for att jag ville vara med och fira henne!


Jag och Julie vid Niagara Fallen! (dummar oss)

Idag har jag forsta lektionen klockan 9 dar jag lamnade in en uppsats och sedan lyssnade pa en presentation. Darefter har jag mitt kara lilla prov till klockan 11. Efter provet begav jag mig hemmat, sov en tupplur och kakade ett litet snack for att nan timme efter bege mig mot var football field dar vi skulle springa vart fitness test.
Var ju sa lack och nervos over detta under 3 dagar men jag sprang ett personligt basta med 7 sekunder!!!!! Det ar riktigt bra och jag ingen aning hur jag gjorde det! 7 sekunder ar en riktig forbattring och jag madde som jag borde efterat. Tog ut mig helt totalt och har nog aldrig kant mig sa spyfardig som jag gjorde! Men nu mar jag bra och ar superladdad infor kvallen som kommer.
Ikvall ska jag, Kersta och hennes kompis ivag och kolla pa New Moon (andra filmen i Twilight sagorna) och A Christmas Carrol. Vi ska till en drive-in theatre och det blir forsta gangen jag varit pa en san! Ska bli riktigt kul, men jakligt kallt??? Haha! Vi far ha med oss massa filtar och massa klader pa oss + en termos med varm choklad!
Sa ikvall blir det ingen utgang eftersom vi ska titta pa tva filmer i rad och den forsta borjar klockan 7:45 pm (19:45). Sparar mig till imorgon kvall da vi har tva tjejer i laget som fyller ar!

Ni ar daliga pa att kommentera har sa nu tankte jag stalla en fraga!
Vad ska ni gora/Vad har ni gjort i helgen?


Peace Love and Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback