Sontag.

Idag har varit en san dar typisk sondag. Vaknade upp alldeles for sent pa dagen, sloat och kollat film haha.

Stack och kaka lunch med min kompis Tim som kom tillbaks till Oxford under formiddagen. Stack och kakade pa Buffalo Wild Wings = MUMS och sedan begav vi oss till Walmart for att inforskaffa nagra filmer och ja handdukar till mig haha!
Inget speciellt har jag fatt gjort idag! Sag filmen UP... Fran Disney's Pixar. Animerad film! Rekommenderas starkt! Lite val sorglig i borjan men den blir bara battre och battre!


This is my friend Tim. He scans stuff...... (haha inside joke mellan mig o tim)


Nu ska jag lagga mig och lasa lite. Skola imorgon (suck!) och traning (annu mer suckande!!!)
Hoppas ni haft en bra vecka! Min var iallafall bade handelserik och inte handelsetrik!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du läst mitt mail! Allt bra här, ska snart inleda jobbeveckan...suck vad en helg går fort! Kram o puss

2009-11-30 @ 10:40:16
Postat av: Anonym

MISS YOU

2009-11-30 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback