Regn regn regn

Det borjar bli kallt har i Oxford. Haft ca 10 grader men idag har det dessutom varit regn och rusk.
Riktigt trakigt maste jag saga!
Idag spenderade jag mycket tid i bibblan igen, forsoker plugga till mitt prov pa fredag, behover verkligen gora bra pa det provet, tror inte jag har rad att fa annu ett daligt betyg. Det ar inte det att jag inte pluggar, men det ar verkligen en av de svaraste klasserna jag har tagit, om inte den svaraste! Sa wish me luck on that one.

Styrketesterna idag gick bra idag igen. Fick reda pa att vi ska springa ett fitness test pa fredag vilken definitivt gjorde att min kvall blev mindre rolig. Jag forstar inte varfor de tvingar oss springa ett fitness test nar vi hade den basta sasongen sedan 2002!!!! Dessutom har vi ledigt i stort sett hela nasta vecka och sedan har vi bara en vecka kvar av traning innan vi aker hem over jul och nyar! Man tycker ju att man ska fa lite mer ledigt! Vill de att vi ska gora ett fitnesstest, sa gor de efter jullovet sa de kan testa oss om vi verkligen har tranat over lovet. Ja dessa jenkare ar inte kloka nar det galler lopning och fitness. Stortlojligt ar det enda jag har att tillagga!
Sorry, var tvungen att fa detta "off my chest"...

Eftersom regnet inte avtog sa bestamde jag mig att inte ga ner och kolla pa vara killars sista football match for aret! + att jag var bitter over beskedet om fitness test!

Sa nu sitter jag har matt och belaten i min sang och kollar pa lite NBA basket istallet. Borde ta upp boken och plugga igen men kan verkligen inte koncentrera mig sa jag har tagit beslutet att ga upp tidigt imorgon istallet och plugga.

En annan sak som ar dryg (nu nar jag anda ar igang med bitchandet haha) ar att A ar ivag med basketen igen. Hann bara traffa honom snabbt en timme igar och idag akte de till New Mexico for en turnering och kommer inte tillbaks forran sent sondagkvall! Puhh... nu forstar jag hur drygt han tyckte det var nar jag var i vag med fotbollen sa manga helger!

Saja, dar har ni min dag.. Hoppas alla dar hemma har det bra!

Ps. Manga har pa skolan tycker att jag ska borja blogga pa engelska. Vad tycker ni om det? Jag har ju mestadels bloggen for er dar hemma, men jag tar garna emot forslag!?


Sarah och Jag innan var MAC Banquet!
Sott att vi matchar typ? haha


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad flitig du e på att skriva nu. Man blir ju helt chockad! Men så roligt!!!

Skriva på engelska? Ja varför inte.. Vi som inte är så bra på engelska får ju en chans att träna upp oss!

2009-11-19 @ 09:26:49
Postat av: martina

tyvärr vill jag inte ha en blogg på engelska.

vill slappna av me lite svensk text. haha

Jag åker den 24 dec.. så vi ses ju förhoppningsvis innan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback