Ny vecka!

Idag har varit en lang dag! 4 lektioner och styrketranings tester.
Hade lektioner fran 9-16 idag och var darefter tvungen att skynda mig till gymmet dar vi hade styrketester.
Idag testade vi long jumps, vertical jumps och power cleans (frivandningar).
Battrade mig i bada mina hopp tester och gjorde mitt gamla max i powercleans. Riktigt bra med tanke pa att vi inte styrketranat pa en manad ca! Pa onsdag testar vi benboj och chin-ups! Alltid intressant!

Efter traningen stack jag hem och duscha och kaka. Nu har jag nyss lyssnat (pa radion) nar A's och vart basketlags match mot University of Kentucky som ar rankade 4 i hela USA!! Vi hade ledningen i stort sett hela matchen men forlora i slutsekunderna. En heartbreaker men gud va bra dem spelade! Killarna satte verkligen Miami University pa basketboll kartan har i USA!

Imorgon har jag ledigt fran traning och bara en lektion. Ska dock forsoka spendera mestadelen av tiden pa bibblan (sa klart) och sedan blir det val lite chill pa kvallen!

1 vecka kvar innan vi har Thanksgiving lov. Detta aret stannar jag kvar i Oxford sa det blir ingen tripp till Chicago. Vill spara lite pengar men det kommer vara stendott har i Oxford. Alla kommer ju aka hem haha men forhoppningsvis far jag massa plugg och dylikt gjort.

Tankte avrunda detta inlagget med nagra bilder fran helgen:



Tva bilder fran i lordags.
3 langa basketkillar och tre kort(are) fotbollstjejer
Vi kallade dessa bilder "ackward family photos" haha =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lång och stilig!

2009-11-18 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback