King Library

Sitter nu i min lilla klaustrofobiska cubicle pa biblioteket. Mitt andra hem ja. Hade bibblan varit oppen over lovet sa kan ni ge er pa att jag hade varit har. Kvallens plugg bestar av tva papers (uppsatser), lasa 3 kapitel till en av lektionerna imorn och lite mer lasning. Alltid roligt att plugg inte sant?

Morgondagen blir mer fullspackad. Lopning pa formiddagen (forhoppningsvis), lektion, mote, spela inomhus fotboll, mote igen, ata, duscha, mote igen och sedan plugg! Ja hujeda mig vilken dryg dag!

Nu ska jag bege mig till mitt pluggande igen. Blev bara en liten blogg paus!


Kommentarer
Postat av: Palm

Ä-L-S-K-A-R att du fått igång ditt skrivande igen, så man har en aning om vad som händer dig!

Ser väldigt mycket fram emot att då träffa dig snart.

Vi kommer ha galet mycket att göra på jobb och det kan vara skönt att få träffa dig som avkoppling.



Imorgonkväll har vi kundkväll, vilket kommer vara stressigt, men förhoppningsvis roligt.



Annars är allt som vanligt, förutom att Magdas mage (äntligen) har börjat växa så att det syns.

Nu är det bara 3 månader kvar tills hon kommer.



Vi ses snart !



Pussar

2009-12-02 @ 17:01:46
Postat av: Emilie

Hej Sara!

Ber så hemskt mycket för att det tog tid att skriva tillbaka. Det brukar normalt inte ta såhär lång tid för mig, men har suttit som en galning hela veckan men att fixa ansökan, gå på collegemässa och allt annat som gjort mig totalt ofixerad på att internet. Mitt första steg blev att FÖRSÖKA blogga igen. Det gick :P



I alla fall; tack så mycket för kommentarerna, hur mår du? Tycker verkligen inte din blogg är tråkig, en av de bästa collegebloggarna faktiskt! :) Vissa är väldigt aktiva på att uppdatera men då kommer det bara ut en massa skit. Typ "ååååh måste uppdatera bloggen för att "alla" vill det... Kan skriva att jag åt en glass idag". Bättre att skriva när när man verkligen har något att skriva :)



Jag såg faktiskt A Christmas Carrol igår och aaah, alltså fy sjutton vad jag blev rädd flera gånger! Okej, verkligen ingen barnfilm :P Normalt sätt älskar jag den historien men har aldrig förut vart så rädd för den ^^



Har väldigt länge drömt om att åka till Östkusten, till och med när mina planer var Au Pair. Jag har bara allmänt svårt för Västkusten som ett ställe att BO på. Speciellt Californien. No no... Så jag letade efter college på just östkusten och hittade drömmen (för mig alltså) på Long Island, NY. Så jag håller på med ansökan och krossar tummarna för att jag ska bli antagen. Tack vare mässan är jag dessutom nu mellan två organisationer. Åkte du med någon organisation? Vad heter ditt universitet? Hur länge ska du plugga där? Vad läser du för något?



du får ursäkta, ska läsa igenom lite mer av din blogg runt jul - hittade den ju ganska "sent" så då kanske jag får reda på frågorna men i alla fall :)



Haha, jag jobbar idag, får prova telefonnummer metoden på gästerna :P



Hur små är de där båsen egentligen?! Måste man ha stängd dörr eller är det typ öppet fast det är så stängt?



Ha det så bra

kram /Emilie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback