Freitag.

betyder fredag for er som inte visste =)

Ja, da har allt lost sig med A igen. Lang historia men for att dra den kort (valdigt kort) sa insag han att han inte kunna vara utan mig ha! Jag forstar honom... haha
Vi pratade om det igar och eftersom det inte tog mer an 2 timmar i onsdagskvall/natt innan han texta mig sa var dar ju en orsak till att det har med att ha tid ifran varandra inte riktigt funka.
Vi far se hur det blir. Jag har iallafall min guard uppe!

Firade min thanksgiving kvall med att hanga med basketgrabbarna. Lyssnade pa musik, prata skit och nagra av grabbarna spela tv-spel (typiskt ellerhur?) Sa jag stack aldrig till ngn midnattsrea.

Nu ikvall ska jag kolla pa Saw 4. Kom hem idag sa nu har jag nagot att gora ikvall iaf! =)

Trakigt inlagg idag, men tankte ta lite bilder pa mitt hus dar jag bor sa ni vet hur jag lever! Forhoppningsvis imorgon! Den som vantar pa ngt gott......vantar aldrig for lange..! Just det!

Nej in i duschen med mig vet jag!

Hoppas alla har haft fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback