Fireflies.

Mest spelade laten pa min ipod just nu ar Owl City - Fireflies. Lite annorlunda, precis som jag! Hela deras album ar bra faktiskt!

Nu ar fotbollssasongen over for detta aret och vi har fatt denna veckan ledigt men pa mandag borjar vi med styrketraningen igen!
Denna sasongen gick jattebra, vi gick hela vagen till MAC Championship matchen men forlorade finalen med 1-0. Valdigt trakigt att det slutade sadar men som sagt vi hade ett riktigt bra ar, och det gor mig sa ledsen att tanka pa alla vara seniors som inte kommer vara med oss langre. Kommer bli svart att fa ett sa bra lag och sa underbar sammanhallning! Men det ar bara att bita igen!!!

Eftersom fotbollen ar over sa har det blivit mycket utgang pa sistone! Jag klagar inte, jag alskar att dansa!!! Och det har jag fatt gora 4 ggr denna veckan. OHOJ!

I ovrigt sa gar skolan bra, har mina perioder dar jag bara vill kasta mina bocker i vaggen och "call it a night" men sa fort de perioderna ar over sa kanns det bra att man inte gjorde det! For kanslan efter man lamnat in en uppsats som man vet att man har jobbat bra pa ar mycket battre an kanslan man har efter ha lamnat in en uppsats som man snabbt skrivit kvallen innan!

Nar jag inte ar pa biblioteket eller i gymmet lirar jag antingen basket (ja ni laste ratt) eller myser i sangen med en film. Livet kanns bra just nu. Spenderar mycket tid med A, en kille som gar har pa skolan. Han lirar basket och eftersom jag ar en vardelos basket spelare, sa har han nog som mal att lara mig haha! Its in progress...

I helgen kom aven Daniella och Courtney pa besok! Saknar dem ganska mycket maste jag saga.. det har med att folk lamnar en och tar examen ar efter ar gillar jag inte! Nasta ar ar det jag!..... NEJ! Vad ska jag da gora med mitt liv... angest bara att tanka pa det! Detta har blivit en san stor del av mitt liv och tanken pa att lamna skrammer mig nagot oerhort!!

Aja, nu ska jag uppdatera er med lite bilder fran fotbollen!
(som ni kanske ser sa skadade jag min fot och kna tidigt denna sasongen! Spelade dock trots detta.. Bra? Kanske inte, men vad gor man inte for karleken till sin sport?)





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Utgång 4 ggr!!! Glöm inte att tala om för A att storebror är beväpnad.... Ser fram emot din hemkomst.

2009-11-16 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback