.

Jag svarade och sa att det var val klart att jag ville ha maten! Jag tackar aldrig nej till mat!
Sa jag kom precis hem fran honom med en stor lada mat. Ja jaklar vad han hade fyllt upp den med mat. Ar han radd att jag ska svalta mig? Haha nej skamt o sido. Det kandes inte konstigt att traffas faktiskt men som sagt det har bara gatt en dag. Vem vet nar vi ses nasta gang! Men jag trodde det skulle vara mycket jobbigare. Men som jag intalar mig, det ar inte jag som missar nagot, det ar han! =) Om anda fler tjejer kunde tanka som jag....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja kära du...! Hoppas du inte deppar i hopa, det verkar ju inte så i varje fall! Han kommer säkert krypande sedan, de brukar göra det! Du får skypa med oss i helgen så du inte känner dig så ensam. Vi e hemma i kväll!!! Puss o kram

2009-11-27 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback