Dinner time.

Ja idag har jag fatt en del gjort. Shoppat mycket pa Pernillas lista och aven tvattat och hunnit med att fixa middag. Ja jag skulle egentligen laga mat men fick ett sant dar riktigt sushi sug sa det blev sushi istallet!
Som tur ar har Oxford tva sushi stallen i stan nu! Provade pa nyaste stallet Sushi Nara. Ganska gott faktiskt, men sushin ar battre hemma maste jag saga! Dock kanns det som man har mer att valja mellan har!

Ikvall ska jag nog bara ta det lugnt igen! A kanske kommer over och kollar film med mig.
Det kanns konstigt att Oxford ar sa tomt, men det kanns som jag kommer narmare med "townisarna" har (invanarna fran Oxford). De ar valdigt vanliga och chockade over att jag fortfarande ar kvar i Oxford haha! Extra trevliga och vanliga sa det gillar vi! Fick till och med rabatt pa sushin! Tackar tackar!



Fick forresten A pa det provet som jag pluggade sa mycket till! YES! Det behovdes kan jag saga! Haha..
Nu ska jag aterga till lite lasande! Ha en mysig kvall allihop!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till bra studieresultat! kram

2009-11-26 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback