Sommar skola

Jag ber om ursakt for den daliga (las riktigt daliga) uppdateringen. Har verkligen inte haft tid. Skolan tog upp all min tid precis innan mina slutprov och darefter hade jag inget internet nar jag flyttade in i det nya huset har!

Fotbollen gick jattebra under varen. Vi var obesegrade!! Sa da ar det alltid lika kul att spela fotboll.
Slutproven i skolan gick bra och jag fick valdigt bra betyg med tanke pa hur jobbig denna terminen var mentalt. Att forlora mamma precis i borjan av terminen var ju inte direkt nagot som hojde motivationen och jag orkade knappt plugga, men nar jag kom hem efter begravningen hade jag sa mycket att ta igen och det gick inte att forbise, sa det var bara att ligga i de resterande manaderna.

Det har nog inte hant sa mycket sedan jag senast bloggade mer an att jag slutat "den vanliga skolterminen" och paborjat min sommarkurs som jag ska ga nu i 6 veckor.

Lite fest blev det i slutet av terminen. Footballskillarnas arliga 70tals fest och lite andra random kvallar. Tro det eller ej, men lite paus fran pluggandet maste man ta!

Skont att vi antligen har fixat Skype! Har haft mojlighet att prata med alla nu nar jag fatt min nya dator! Om nagon vill lagga till mig sa ar mitt anvandarnamn: sara.lundh86

I ovrigt sa har jag inte mycket mer att skriva just nu, men jag ska lagga upp lite bilder till er!

SKOT OM ER! Kommer hem i slutet av juni!

PUSS OCH KRAM


70tals festen, en jadra massa hippies!





Svenska tjejer!


De 3 Musketorerna ar vad vi kallar oss!

Kommentarer
Postat av: Palm

Hej Sara !



Låter som att du har det bra!

Och vad kul att skolan har gått bra trots allt.

Har försökt få tag på dig, vet ej om mitt samtal når fram till dig?

Du får gärna höra av dig på något sätt.

Saknar dig!

Ses i sommar

Kramar Jesper

2009-05-25 @ 09:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback