Barca & Red Wings

Gardagen var full med sportevents och det var inte latt att plugga kan jag meddela.
Champions Leauge finalen var inte den roligaste att se. Barca var ju sa sjukt mycket battre an Man United. De fick ju inte ens lana bollen. Tur att man hejade pa Barca da!

Red Wings tog segern i 5 matchen och besegrade Blackhawks i overtid! Stanley Cup here we come! Mote med Pittsburg igen, kan bli intressant. Ska vi ta hem Stanley Cup mot dem igen ma tro? Jag hoppas det i varje fall.

NBA playoffs ar i full gang och Lakers besegrade Nuggets igar. Match 6 ar pa fredag. Spannande spannande. Dock hejar jag pa Cavaliers och LeBron James ikvall!

I ovrigt sa har jag mitt forsta prov for sommaren om mindre an en timme. Ska bli intressant med tanke pa att pluggandet gick rent at helsike igar. Naringslara ar inte sa latt som man tror!

Manga tankar har gatt at mamma och pappa pa sistone. Saknar dem sa sjukt mycket. Halet vaxer och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Lyssnar pa latar som paminner om dem, det gor mig ledsen men samtidigt glad!
Tander ett ljus for dem varje kvall. Det luktar ljuvligt, vanlij ljus precis som mamma alskade!

Det ar inte varje dag man stannar upp och tanker. Nu under sommaren har jag sa mycket tid over och det ar skrammande att tanka pa hur aren har gatt forbi och var man befinner sig just nu. Brorsbarnen vaxer sa det knakar. Likasa gor systerbarnen! Galet galet.
Det ar viktigt att ta hand om varandra. Ni ska veta att jag vardesatter allt som hander mig och jag ar sa tacksam for att ni (familj och vanner) finns. Jag uppskattar livet mer an nagonsin och jag forsoker att gora allt jag kan for att vara en bra forebild, inte bara for mina vanner, men for min familj likasa. Skola och fotboll ar nummer 2 i livet. Forst kommer familjen. Har aldrig tankt sa forut, men sa ar det. Man inser inte vad man har forran det forsvinner fran en. Ta vara pa det medans ni kan!

Resten av dagen gar at lopning och avslappning. Basket ikvall och kanske ett glas vin. Kanns som jag behover det nu!

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!



Bilder fran matchen mot Wright State

Efter matchen mot University of Kentucky. Seger 1-0

Schema infor hosten, kan aven ses pa
http://www.muredhawks.com

Kommentarer
Postat av: klirran

heja orlando o min favvis dwight howard. yummy

2009-05-28 @ 17:36:12
Postat av: Jessi

E-post för tillfället ur funktion (något om omdragning av fiberkabel utanför Fredriks föräldrars hus, där ju servern står...), så jag uppdaterar här. Bebis på fel håll i magen; planerat snitt gör att du inte hinner hem. Kan, som du förstår, inte knipa! Köper du en snuttefilt? Vi har ingen, och tror att det behövs.



Kram Jessi

2009-06-02 @ 09:54:59
Postat av: Sara

Till Jessi:



Klart jag koper snuttefilt =) men da far bebisen vara utan den i nagra dagar! Hoppas det ar ok!

Ta hand om dig!!! OCH hall mig uppdaterad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback