Spring break bilder!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej kära syster! Vilka fina bilder visade leo dem han fråga " När kommer hon hit jag tycker om moster sara" Skönt o prata med dig härom dagen. Idag ska vi på familje gympa på friskis och svettis för första gången hihi ska bli skoj. Tänker på dig!! Masssa kärlek från oss alla!! Puss Puss

2009-03-21 @ 07:04:35
Postat av: Nikki

Hej min läckerbit.. vilka härliga bilder.. vill också.. :( jag hatar dina magrutor.. avundsjuk?? neah inte alls jag gillar mitt fläskberg..:P puss

Postat av: Jerry

Här är allt bra,är ju morfar.

Tycker det är trevligt att läsa på din sida.och att det går bra för dig.

2009-03-23 @ 13:32:19
Postat av: Pernilla Henriksson

Gud, va skönt det ser ut! Vi saknar dig. Tyvärr missade vi att du skrivit om att vi skulle skypa i söndags. Det har varit full rulle hemma. Vi får göra nya försök. Puss o kram. Vi älskar dig. Pernilla PS Jag blir oxå avundsjuk på rutorna!

2009-03-24 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback