Kanske???

Hej allihopa.
Sitter pa bibblan och vantar pa att nasta klass ska borja.

Vill forst och framst meddela att min dator har lagt av helt och hallet. Kan inte gora nagot at den.
Ska lamna in den imorn och se vad som ar fel. Jag chansar pa att det antingen ar batteriet eller laddaren som det ar fel pa, for den vagrar laddas.
Om den inte blir klar till helgen koper jag en ny. Har haft sa mycket krangel med den nu, sa jag orkar inte med den!!!!!!

En annan sak som ar vard att namna ar att jag fick ett valdigt intressant samtal i mandags. Jag tror min kara bror ligger bakom det hela. Faktum ar att en Tommy som var bekant med brorsan ringde och sa att han kunde fixa biljetter till en
Detroit Redwings match vilken helg jag an ville!
Jag ville inte tro pa det forst men jag tog hans namn och nummer givetvis och jag lova att jag skulle ringa tillbaka sa fort jag bestamt mig vilken match jag ville se.
Forst av allt, Redwings ar mitt favoritlag i NHL, for det andra sa ar Henrik Zetterberg min favorit hockeyspelare (och Ovetchkin) men han kommer nog tvaa anda! Haha
Detta ar en drom som kanske kanske kommer bli sann. Den enda helg jag kan ar paskhelgen, ungefar tva veckor fran nu.
Jag ska ta med mig min trogna van Sarah och forhoppningsvis blir det en hel helg spenderat i Detroit! Jag aterkommer med mer uppgifter nar jag ar mer saker pa vad som kommer handa!

Puss och Kram alla. Kan inte lova uppdateringar eftersom datorn ar i sonder.

Ps. Fredrik och Pernilla! Jag hoppas ni ar hemma om en timme ca, for jag kommer namnligen sla en signal da!!

Kommentarer
Postat av: Palm

Hej Sara!

Hur är det med dig?

Jävligt coolt om du ska till Joe Lewis Arena, blir mäktigt avundsjuk!

Själv gjorde jag en mini-comeback igår, haha, så mår sisådär i kroppen.

Har du fått mitt sms - vet ej om det fungerar att skicka till dig därborta!



Saknar dig!



Palm



P:S Magda hälsar!

2009-03-30 @ 09:35:37
Postat av: Vivi

Hej min älskling! var ett tag sen nu, hoppas allt funkar bra? här är allt som vanligt. har börjat min semester nu, 2 vekocr. så skönt! blir en tripp till sverige också =) Saknar diiig. Puss puss

2009-04-04 @ 13:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback