Helg!

Fredag kväll och jag sitter inne på rummet och försöker plugga. Går inte så bra. Alldeles för trött för att tänka, så jag gav upp och bestämde mig istället för att blogga. Bra gjort va?
Imorgon har vi första matchen för våren. Vi möter Indiana State borta. Förra våren vann vi med 3-0! Gjorde ett av målen då. Jag är mer nervös över denna matchen dock. Vi har bytat nytt spelsystem. Vi ska spela 4-5-1 och jag kommer vara ensam på topp. Av alla de matcher som jag har spelat ensam på topp har jag i stort sett knappt rört bollen. Bara sprungit och jagat mellan alla fyra backar. Det är meningen att jag ska fungera som "target player", saken är att ingen passar bollen till mig haha. Av denna anledning har träningarna under veckan varit riktigt tråkiga. Fitness testet i onsdags gick bra trots att jag var mitt lata jag under veckan i Florida.

I övrigt så är det bara skola som gäller. Har 3 prov på måndag och jag har ingen aning hur jag ska kunna plugga till 3 prov under samma dag. Jag kommer ju inte göra bra på alla 3 men vi får se hur det går. Får se till att plugga i bussen på väg till och från matchen. Tror det tar ca 3h till Indiana State så det ger mig ju lite tid iallafall.

Nu ska jag återgå till böckerna.

Tack för alla kommentarer i föregående inlägg. Fortsätt med det! Det värmer i hjärtat när jag läser dem!

Svar:
Till Jessica: Gumpen klarade sig fint, jag landade ju mjukt haha! Och hälsa Isak att jag mår bra och ge honom en kram!
Till Inger: Nu blir du snart mormor! Spännande! Du måste hålla mig uppdaterad!
Till Moa: Jag ska försöka se till att vara online på skype på söndag, be mamma eller pappa att ringa när de loggar in!
Till resterande medlemmar i familjen Henriksson: Missade samtalet från er idag! Skönt att höra att ni hade det bra förra veckan!
Till Jerry: Tack ska du ha! Hoppas allt är bra med dig!
Till Jan: Va bra att du gillar det! Ska försöka vara bättre på att blogga!

Kommentarer
Postat av: Inger

Klart jag håller dig uppdaterad,men lilla gumman det e Farmor jag ska bli.Ultraljud på Måndag och då får vi se om dom får reda på könet,gick jo ej sist den lille knep ihop benen.Haha redan envis som sin far bådar gott.//kramkram och lycka till med matchen.

2009-03-21 @ 18:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback