Ord och inga visor

Fin rubrik va? Ratt sa stolt over den mig sjalv ma jag saga!

Sa jag har en telefon igen! Woho........ Jag har kontakt med omvarlden!!! (eller ja, lite iaf... maste nu forsoka jaga allas nummer igen haha) Sinnes att man ar sa beroende av den dumma tekniska lilla prylen! MEN jag ar inte den enda. Jag tror att MANGA kan verifiera den sanningen!

I morse nar jag satte pa mobilen hade jag ett telefonsamtal fran Jan som berattade att Fredrik och Jessica fatt en liten pojke. 3,1 kg vagde han om jag horde ratt! GRATTIS JESSICA OCH FREDRIK! Ar sa glada for eran skull! Snuttefilt kommer med mig fran USA. Far saga till lillen det!

Det ar onsdag idag och jag trodde att jag skulle behova plugga resten av dagen eftersom vi har prov imorgon. Den vanligt sura bittra karringen till larare var idag nagot snallare och sa att hon kunde skjuta fram provet till mandag! Sa nu har jag nagra dagar extra pa mig att plugga. DOCK sa kommer jag ha prov bade pa mandag och torsdag nasta vecka vilket kommer vara pest och pina!

I ovrigt hander har inte sa mycket. Tankte lagga upp nagra bilder fran var lilla tripp cabrewing trip i Indiana! ENJOY!


Hela ganget!

Igen

Sarah och MA

Daniella, Jordan, Briana, Sarah och MA

Nate, Christine, ?, Katie

Vi kallade var raft "party baten" haha

Josh och jag med vara duktiga kanot paddlare i bakgrunden haha

Snygga tarningar va?

Oj oj... haha

Vet inte riktigt vad som hander har?

Jag sitter i en liten ring langst till vanster haha



Party baten igen ja


Fina vanner. Julie och Katelyn

Nate och jag



Efter var tripp!

Framme efter nagra timmar! Kul var det i varje fall (man kan se vem som
ar den riktiga svennen i gruppen hahahha blekfis)

Vanner

Ingen som ville hem efter denna dagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback