Dagens Laxa!!!!

Ja det later lite fel nar det star laxa men som manga forstar sa har jag en dator utan de 3 sista svenska bokstaverna, sa det blir lite komplicerat att skriva!

I varje fall sa kommer vi till Dagens Laxa!

Igar var jag och Julie tillsammans med nagra av grabbarna ute vid poolen och chillade.. Vi bestamde oss for att spela beach volleyboll och vi spelade nog sammanlagt i 2-3 timmar.
Detta resulterade i ett brant ansikte, samt axlar och brost. Rod som en krafta var jag efter duschen, men som vanligt smorjde jag in mig med tjock aloe vera gel, sa idag ar det mycket battre!

Jag smorde in mig nar jag kom till poolen, men innan vi borja spela beach volleyboll sa glomde jag att smorja in mig. Dagens laxa ar att alltid anvanda solkram. En nara van till mig berattade idag att hon opererat bort en leverflack m.m. dar det fanns cancer celler i. De hade inte utvecklats till cancer an, men cellerna fanns dar. Min van brukade ofta saga att solkram var for veklingar, men idag sa hon att ja, det e inte sa kul att fa cancer nar man ar 22 ar gammal!
Jag vet att jag kommer vara valdigt forsiktig i framtiden efter att ha fatt hora detta!


Bild lanad fran aftonbladet.se

Idag vill jag inte gora nagonting alls egentligen, men jag far val borja plugga infor provet pa mandag. Nar det ar helg ar det oftast svart att gora det, for da vill man ju gora massa annat kul. Speciellt eftersom detta ar sista helgen jag ar har innan jag aker hem till Sverige land!

Puss och kram till er alla! Glom inte DAGENS LAXA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ!

I morgon är det midsommarafton. då skall du ju äta sill med snaps.

2009-06-18 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback