Cabrewing

Jamen om man skulle ta och uppdatera lite va..

Skolan suger och traningen lika sa. Mindre an tva veckor kvar tills jag kommer hem till mitt moderland. Saknar svensk mat OCH falafel och kebab hahaha! Sa ar det nar man ar uppvaxt i Malmo!

Var uppe till klockan 2 i natt och skrev klart mitt 22 sidiga arbete, och da ar inte mina utrakningar m.m. inraknat! Det ni.. blev val sammanlagt runt 40 sidor, fint det... speciellt nar det ar en sommar kurs som ska vara enklare. Shi fick jag!

Annars sa har det inte hant sa jatte mycket. Min inbyggda mick i datorn verkar ha slutat fungera. Riktigt bra det eftersom jag nyss har fatt den! Inte nog med det, jag hittar inte min mick som tillhor mitt headset, sa ja nu har jag ingen kontakt med omvarlden.

I lordags stack vi ett stort gang till Indiana och en av deras floder for att paddla lite m.m. Var riktigt skoj att fa vara ute en hel dag, men nar jag kom tillbaks till bilen och ska kolla min mobil sa har den bestamt sig att sluta fungera den med. Fick aka till Verizon affaren och fraga vad tusan den haller pa. Fick svaret att det var "heat damage"! Har trodde jag att jag var smart som lamnade min mobil i bilen for att jag inte ville fa den blot, men istallet sa dor den i bilen p.g.a. varme. Ja ni ser varfor jag har anledning att vara bitter.
Sa nu har jag ingen telefon i heller...... Dock far jag en ny i morgonen eftersom jag for en gangs skull var smart och tog en forsakring pa den som gor att de skickar mig en ny utan kostnad. Tack for kaffet!

Vadret ar val det enda jag inte kan klaga pa i nulaget, forutom de fa kvallar vi har haft storm och nastan oversvammning... Om himmeln kunde oppna sig sa har den definitvt gjort det har i lilla Oxford, Gud maste vara riktigt bitter han med. Inte nog med att han grater en massa, nej han kastar blixtrar och aska ocksa! Nastan sa att man skulle kunna saga att vi var pa samma bitterhets niva, men det kanske ar att overdriva??

Nu ska lilla bittra jag ga in och duscha och sen plugga hela kvallen. ITS A MANIC MONDAY!


Sa kan det ga nar man baddar sangen!
Fina lakan ska det va.......
IKEA



Kommentarer
Postat av: Jerry. P

Hej!

Ja falafel och kebab är ju väldigt svensk mat.

Hoppas att det går bättre för er i fotbollen,

än vad det gör för Ldb och Husie här.

Lycka till!

2009-06-17 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback