Tjejträff igår och London imorgon!

Som jag nämnde hade vi en liten tjejträff igår hos Jojo med gamla rävarna från Husie. Det var riktigt kul att träffa alla och det var många gamla minnen vi pratade om! =)
Vicki, av alla, hade tagit med sig en flaska tequila. Många tappra tjejer tog några shots men tequila är definitivt inte min grej så jag valde att avstå.
Det var verkligen kul att träffa alla. Det är så synd att det bara händer en gång per år (om vi lyckas hitta ett datum!).
Nästa gång får man kanske slå till med en brakfest så att kanske fler kommer haha!

Idag är det skitväder ute. Ska eventuellt upp till Ängelholm för att träffa broren med familj. Vi skulle gå en sväng i Båstad, men om vädret är såhär dåligt så får jag nog avböja och förbereda mitt packande till London imorgon.

YES, första gången i London! Någon som har tips på vart man ska gå? Platser att se? Shopping? Restuaranger? Barer?


Enda bilden som togs igår. Jag och Ivar
Tyvärr lite suddig =(

Kommentarer
Postat av: TIA

affärer: primark, jane norrman, next

Matställen: hmm d fanns en liten italiensk restaurang vid trafalgar square.. (trafalgar square är min bästa bästa plats. du måste ta foto me lejonen). sen måste du givetvis till polaren ben också (big ben) hahaha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback