THE GAME KONSERT IKVÄLL

Ikväll blir det konsert på KB. The Game står på schemat och hans nya platta är riktigt bra! Hoppas på att han spelar några av hans äldre godingar också dock!
Ska dit med min fjortonåriga systerdotter så det ska nog bli kul tror jag!
Just nu är jag så himla trött efter helgen men det blir nog bättre efterhand ju närmare konserten som man kommer!


(Bild lånad från Kingsize)

I fredags stack jag hem till Tia innan vi skulle på rockfest. Lyssnade på radio och plötsligt kom overdose, utan att ett ljud utbyttes mellan oss två fann vi oss själva rejvade loss på golvet! Så underbart att bara prata massa minnen etc. Vi tog med Bag-in-boxen och Sara kom även med. Kom jättesent till Richard som hade rockfest men det gjorde inte så mycket för vi festade loss i ex antal timmar.




Igår var jag så himla trött och sov bort halva lördagen. Men sedan tog jag mig i kragen och  jag och Sarah begav oss till Nattis fest vilken innebar mat och trevligt umgänge. Träffade på Nathis mamma Maria och det var kul att prata med henne.. Fick även pratat lite med Nathi i telefon (som just nu befinner sig i Manchester hos sin pojkvän). Willy och Nicole kom sedan förbi och de änglarna gav mig även skjuts hem! Skönt att slippa betala 200 kronor för taxi typ.

Nej nu ska jag ta och göra ngt av mitt liv. Kanske en lång promenad eller ngt? Ja vi får se, det är svårt att bota denna uttråknad som jag lätt får genom att vara ensam här ute på vischan. Aja vi får la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback