Stan

Nu kom jag precis hem från stan. Varmt är här fortfarande men det började givetvis regna så smått!
Träffade Ralle efter hans träning och satte oss på Lilla Torg och käkade. Pannbiff! Det du =)
Därefter tog vi en runda i stan och sedan satte vi oss och fikade, kaffe och kaka. Bara jag som åt kaka givetvis! Ralle har slutat äta godsaker han haha!
När dropparna började komma var det inte så roligt att sitta på uteservering så jag svepte i mig mitt sista kaffe och vi begav oss till bilen. Nästa stopp Optimera där Ralle skulle handla molly-pluggar. Ska äntligen sätta upp sin TV i sovrummet. Bra idé eftersom han berätta att han köpt TVn för en månad sen ungefär.
Därefter tog vi en sväng till Audi för att titta på lite bilar. Drömbilen finns i en Audi R8, om man ändå hade en sådär två miljoner kanske man skulle slå till haha.. Drömma kan man ju!



Nu e jag bara hemma och väntar på att Jan ska komma hem så han kan ge mig en skjuts till syster yster som väntar. Blir nog bara en lugn kväll med snack och TV.

Har förresten glömt att lägga upp detta från förra måndagen:

Jag: Så vem väljer du, Beck eller Elm?
Tia: Jadu, Elm väljer nog äpplepajen
Jag: HAHAHAHHAA (börjar asgarva)

Lite internt jag vet, men Tia du vet vad det handlar om hahahhahaha

Ha en bra manic monday allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback