Mycket på gång

Ja nu var det ett rejält tag sen jag bloggade och jag ber om ursäkt för det. Har haft en hel del att göra.
Så det blir en del strö dagar jag skriver om så ni kan hålla er uppdaterade (om ni inte vill, så kan ni sluta läsa nu!).

Förra veckan:

Kom ju hem från London i tisdags.
onsdagskvällen träffade jag grabbarna och stack till Debaser för en öl. Jeppa hade med sig två av sina kompisar från Chicago och det var jättekul att träffa dem!



Torsdagen som följer stack jag till min bror i Ängelholm och var där till lördag eftermiddag. På torsdagskvällen stack vi och metade lite, eller rättare sagt Moa och Hannes och bror min fick hjälpa till. Jag såg till att befinna mig på tillräckligt långt avstånd från met maskarna... NEJ FY TUSAN VAD ÄCKLIGT HAHA =)
På kvällen tittade jag och broren på The International. Jag var som vanligt ett underbart filmsällskap, somnade givetvis.
fredagen stack jag och Pernilla till Vejby bassängerna med barnen och mös. Jag badade en del och det var jätteskönt att få njuta av solen och det trevliga sällskapet. Fick dessutom en sexig flip flop bränna på fötterna. Det ni!
På kvällen kollade jag och broren på film igen och denna gången höll jag mig vaken.
På lördagen låg vi mest och slöade!




lördagskvällen stack jag hem till Robin och Jonny och där träffade jag Nikki likaså. Robin var på väg att förvandlas till Elecktra och vi gav oss senare iväg till Wonk. Inne på Wonk träffade jag på Lina och Helena! En rolig kväll faktiskt!
(fotnot: jag är inte lesbisk och det var första gången jag var på Wonk i Malmö, men kul var det!).

Förresten så är Jonny med och tävlar om en plats i nästa omgång i TV4s Robinson! Gå in och rösta på honom och jag kan garantera att ni får underhållning på tv. Ni kan se hans videoklipp samt rösta genom att trycka HÄR





På söndagen stack vi till Metro och käkade lunch. Sedan begav vi oss till Drottningtorget för att leta fynd bland loppisen. Fanns inget vidare direkt och vi gick hem till Jonny och Robin igen. Kollade på film och krängde skit. En perfekt söndag helt enkelt. Robin somnade givetvis haha..


Jonny, jag och Robin
(Bild lånad av Nikki)

I måndags var jag och hälsade på min syster och mös.
I tisdags stack jag tillsammans med min syster och hennes vänner och såg Mikael Wiehe i Pildammsparken! Mys på hög nivå. Mest rysning fick jag när han sjöng Björn Afzelius - Sång om friheten.
Tänkte så mycket på er då mamma och pappa. Jag vet att ni båda älskade Björn och ni ska veta att jag tänker på er varje dag! Varje dag lever jag för er och för att göra er stolta. Det hoppas jag att ni vet!
Efter Wiehe stack jag och kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio. Grym var den (som vanligt!)...




Avslutar med ett liten film från tisdagskvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback