Busy lady

Uppdatering igen. Ja jag ligger verkligen i när jag e hemma. Här händer det ju mer än vad det gör i skolan. Där e det bara fotboll och plugg som gäller så då finns det faktiskt inte så mycket att blogga om.


(på väg upp i stan för lunch med Rasmus)

I måndags stack jag ju hem till syster och käkade och hälsade på. Kul att se henne igen! Systerdottern har blivit tonårsrebell och har blivit för cool för att umgås med oss så det blev bara jag och syrran! Vi gick en lång runda med hennes hund Nelly och sedan kollade vi avslutningen på Mama's boys. Har dock aldrig sett serien men det var väl relativt enkelt att hänga med!
Efter det skulle jag egentligen hem men det blev en kort stund hem till Stiffe där grabbarna hade PES kväll. Stiffe och Ralle mot Nana och Adnan. Väldigt mycket testosteron i rummet men det gjorde inte så mycket. Jag är ju så van vid det.



Igår träffade jag Pigan (Sara Regnér) uppe i stan. Fikade och pratade en massa. På lördag åker vi till LONDON och hälsar på Vivi. Har saknat det trollet med!




Efter det fick jag bråttom. Hem och duscha och bege mig till Vellinge där Sarah (Dessy) med familj bjöd på middag! MUMS var det och några glas vin och lite cider gjorde det bara bättre! Efter maten tittade vi på film, Linas kvällsbok som var mycket trevlig. Typisk tonårsfilm så det kanske man har blivit för gammal för, men inte jag haha! Sedan övernattade jag i Vellinge då jag inte orkade ta mig hem igen haha.



Kom hem från stan för en stund sen. Träffade söta David på Lilla för en liten lunch innan han begav sig till jobbet. Sedan begav jag mig till bokhandeln och köpte 4 pocket böcker, så idag ska jag väl börja läsa en var det tänkt!
Har även hämtat upp mitt körkort. Va roligt det nya körtkortet ser ut, min bild gör det inte bättre men jag får leva med det. Eller så får jag fejka att jag blivit bestulen på det igen och göra ett nytt foto försök haha!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Håller mig öppen för idéer. Lite sugen på Babel med Danny och dem, men vi får se som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback