BABEL

Efter många om och men så blev det Babel igår. Stack hem till Danny först och sedan begav vi oss till Andy. Grabbarna skulle givetvis käka (som vanligt) så Danny fick köpa med sig McDonalds till Andy och honom. Satt och lyssna på lite gamla goa låtar medans grabbarna drack. Jag och Danny lekte lite med den lilla fotbollen och sedan begav vi oss ut. Innan vi gick ut fick vi för oss att ta en liten drink bara. Det enda som fanns att dricka var whiskey. Fy farao vad äckligt. Whiskey cola blev det och det påminde mig verkligen varför jag INTE dricker whiskey! BLÄÄÄÄÄ... Babel var helt ok. Gillade inte musiken denna gången men det var skönt folk och jag gillar ju lokalen. Dock är det dags för dem att införskaffa AC. Svettigaste stället du kan tänka dig och de nyinköpta fläktarna gjorde inte mycket. Men det var trots detta en mycket trevlig kväll!



Bild 1: Grabbarnas grisiga McDonalds och den äckliga drinken
Bild 2: Danny =)
Bild 3: Jag surar?
Bild 4: Danny och jag reunited! Var ett tag sen!

Ikväll ska jag på en liten Husie träff! Ska bli kul att träffa tjejerna igen faktiskt! Skvaller och annat skit är alltid kul!
Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback