Coca Cola Light Plus Green Tea

Ohoj ja vad man inte har skrivit på denna blogg under tiden man varit hemma..
Tidsbrist kan man inte säga att jag har haft direkt då jag under majoriteten av dagarna vaknat upp runt lunchtid och absolut inte gjort någonting under sådär hela dagarna! Men men, skönt har det varit iallafall!

Just nu sitter jag och dricker Coca Cola Light (ja vad har hänt, jo jag var för lat att gå ut i uterummet där de vanliga Coca Cola burkarna står). Men det är ingen vanlig Cola Light utan denna är något av deras förslag på att försöka vara hälsosam (som man någonsin är hälsosam när man dricker cola). Coca Cola Light Plus Green Tea heter den.
Och ja, den är ju inget att hänga i julgranen precis men den går förvånadsvärt ner. Kanske är det den lilla smaken av det gröna teet som gör det!
Iallafall, nu ska jag tydligen gå ut med hundarna. På med varma kläder ja!

På söndag bär det av till USA igen, LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: Palm

Hej Sara!

Hoppas resan gick smärtfritt och att du HITTADE DIN VÄSKA I TYSKLAND!?



Många kramar Jesper (och Magda)

2009-01-13 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback